Hulyo Logo

שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכם את התשובות לשאלות בנוגע להזמנתכם ולא רק… לא מצאתם תשובה?כיתבו לנו info@hulyo.co.il

עשיתי הזמנה, איך ומתי מקבלים את כרטיסי הטיסה?

כרטיסי הטיסה נשלחים לכתובת המייל אשר הוזנה בהזמנה בסמוך למועד הטיסה. אין צורך לשלוח לנו מייל בעניין. הכרטיסים יכולים להגיע גם ממש כמה שעות לפני ההמראה. ספקים אחדים מאפשרים לאסוף את הכרטיסים בשדה התעופה. במידה וכן, זה יצוין בהערות שבאישור ההזמנה שקיבלתם למייל.

האם ניתן לבטל הזמנה ולקבל החזר כספי?

רוב הטיסות בחוליו הינן טיסות ברגע האחרון ומועד קבלת השירות הינו מתחת ל 7 ימים, כך שחוק הגנת הצרכן אינו תקף בהזמנות אלו, ולכן לא ניתן לקבל החזר. בהזמנות שמועד יציאתן מעל 7 ימים ממועד קבלת האישור על ההזמנה (לא כולל ימי מנוחה) והן עומדות תחת “חוק הגנת הצרכן” ניתן לפנות אלינו במייל info@hulyo.co.il כדי לברר על ביטול הטיסה

האם ניתן לבצע הזמנות באמצעות נציג טלפוני?

די נו, בכל זאת אנחנו לא בשנות ה-90. אל תעשו בושות! ההזמנות הינן באפליקציה ובאתר בלבד - כמה קליקים ויש לכם הזמנה.

אני רוצה להזמין טיסה לעוד חודש – זה אפשרי?

חוליו נולדה מספונטניות, ובדיוק בגלל זה אנחנו מתמחים בהצעות של טיסות עם מועד של עד 7 ימים קדימה. בכל זאת לחוצים על עוד חודש?! בטוחים שתמצאו יעד שווה גם בפעם הבאה שתכנסו 😊

לא מצאתי את היעד שאני רוצה לטוס אליו - אפשר להזמין?

חוליו מסדרת אתכם עם טיסות ברגע האחרון במחירים בלעדיים. כל דיל חדש שמגיע אלינו עולה לאתר ולאפליקציה תוך דקות, כך שגם אם לא מצאתם את היעד שחיפשתם כדאי לבדוק במועד מאוחר יותר. אז נכון, אנחנו אוהבים להפתיע, אבל אפילו אנחנו לא יכולים לדעת אילו הצעות מטורפות יעלו מדי יום ואפילו מדי שעה! עצה שלנו – תפעילו התראות ותבקרו אותנו מדי יום (או אפילו שעה לאובססיביים כמונו) 😉

מצאתי אחלה עקיצה, אבל אני רוצה לשנות תאריך טיסה בהלוך או בחזור – זה אפשרי?

כל הטיסות בחוליו הינן טיסות ללא יכולת שינוי של מועד הטיסה (תאריך או שעה). תאמינו שאנחנו עושים הכל כדי שתיהנו ממבחר תאריכים למגוון יעדים, ובדיוק בגלל זה שווה לכם להתגמש.

קיבלתי הודעה שלא ניתן להשלים את ההזמנה ושהספק סגר את המוצר, מה זה אומר?

במקרה שלא הייתם מהירים מספיק, לא התקבלה הזמנה ולא חויבתם. כפי הנראה אזלו המקומות אצל הספק, כי מה שטוב עף מהר.

מהי מדיניות הכבודה בטיסות הנרכשות בחוליו?

כבר הלכתם לבדוק כמה עולה טרולי אה?! בחלק גדול מהטיסות המוצעות בחוליו, תמצאו שהמחיר כולל כבודה ותיק יד, אבל יחד עם זאת לאור השינויים במדיניות הכבודה של חברות התעופה, ייתכנו טיסות ללא כבודה בכלל. אנו מציינים את מדיניות הכבודה לכל טיסה וטיסה כבר בפרטים שלה באתר ובאפליקציה, כך שתוכלו לדעת מראש כמה לארוז, וכמה מקום להשאיר לשקיות של זארה.

באיזה סוג כרטיס אשראי ניתן לשלם?

ניתן לשלם בחוליו בכל כרטיס אשראי ישראלי, למעט כרטיס אשראי נטען וכרטיס אשראי תייר.

באיזה מטבע נעשה החיוב?

החיוב בחוליו הינו בשקלים.

האם נשלחת חשבונית לאחר ביצוע ההזמנה?

בוודאי! החשבונית מצורפת למייל אישור ההזמנה שלכם. לא קיבלתם את החשבונית? שלחו מייל בציון מס' ההזמנה לכתובת: info@hulyo.co.il ואנחנו נדאג לשלוח את החשבונית

האם המחיר המופיע בסיום תהליך הרכישה הוא סופי או שיש תוספת של מיסים?

בחוליו לא מחרטטים אתכם! מה שמופיע זה מה שתשלמו, כשהמחיר בסיום תהליך ההזמנה הוא סופי וכולל בתוכו גם את המיסים.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

ניתן לשלם בעסקת תשלומים מעל סכום מסויים ברכישת טיסה ומלונות בישראל. על עסקת תשלומים מתווספת עמלה. את הפרטים המלאים וגובה העמלה ניתן לקרוא בתקנון.

כיצד מתקבל האישור להזמנה?

כל הזמנה שאישרנו לכם, מקבלת מספר אישור שנשלח אליכם בסמס ובמייל לכתובת המייל המצוינת בהזמנה.

איך יודעים מאיזה טרמינל ממריאים?

על כרטיס הטיסה שקיבלתם מצוין מאיזה טרמינל היא יוצאת. במידה ולא מופיע המידה , יש לבדוק באתר שדה התעופה - http://bit.ly/2qWTCwV

מה כוללת כבודת תינוק?

כבודת תינוק כוללת טיולון בלבד, כשהמסירה היא בעלייה למטוס.

האם צריך לשלם עבור תינוק מתחת לגיל שנתיים?

כל אדם חייב בכרטיס. תינוק עד גיל שנתיים מחויב בכרטיס בד"כ בעלות נמוכה יותר לפי דרישת חברת התעופה ו/או הספק, ובכל מקרה אינו מקבל מושב עצמאי אלא יושב על ברכי הוריו.

מה הדין לגבי נשים בהריון?

על פי דרישת חברות התעופה נשים בהריון החל מהשבוע ה-24 חייבות להתייצב לטיסה כשבידן אישור באנגלית מרופא נשים, המאשר כי ההיריון תקין ואין מניעה מלטוס. החל משבוע 32 חל איסור לטוס.

האם עליי להסדיר ביטוח נסיעות?

מומלץ להזמין ביטוח נסיעות ישר אחרי ביצוע ההזמנה.

האם מובטחת הושבה צמודה למס' נוסעים בטיסה?

חברות התעופה בד"כ משתדלות להושיב יחדיו, אך יחד עם זאת לא ניתן להבטיח הושבה צמודה.

מתי עליי להגיע לשדה התעופה?

יש להגיע לשדה התעופה לפחות 3 שעות לפני מועד ההמראה.

מה תוקף הדרכון שנדרש לטיסה?

אתם לא בעניין של לקבל ברקס בדלפק נכון? אז תדאגו שהדרכון יהיה בתוקף של 6 חודשים לפחות מיום החזרה לארץ, וגם תבדקו את ההנחיות בהתאם לארץ היעד.

היכן מופיעים פרטי חברת התעופה?

פרטי הטיסה, לרבות חברת התעופה, מופיעים בפרטי ההזמנה באפליקציה ובאתר.

האם צריך לאשר טיסת חזור?

אישרור הטיסה הינו בדיקה ששעת הטיסה לא השתנתה יש לבדוק אל מול אתר רשות שדות התעופה (באזור נחיתות) - http://bit.ly/2qWTCwV

מהן שעות הפעילות של חוליו?

שעות הפעילות של שירות הלקוחות הינן בימים א' – ה' 09:00-16:00 (למעט מענה למקרים דחופים). שימו לב, לא יינתן מענה בימי ש' וחג. על מנת לקבל שירות יש לשלוח מייל ל info@hulyo.co.il ונענה בהקדם האפשרי.

האם ניתן לקבל התראות מיוחדות ליעדים מסוימים?

בחוליו אין אפשרות לשלוח התראות נקודתיות על יעד מסוים, וגם בתכלס זה הכי משעמם! אין יותר כיף ומלגלול ולראות את כל היעדים המהממים ואז ולהחליט ברגע האחרון. אולי עוד תפתיעו את עצמכם ותחליטו לעקוץ יעד אחר שלא חשבתם עליו.

האם אני יכול לקחת ציוד חריג כמו ציוד צלילה, אופניים וכל ציוד חריג שאיננו נכנס במזוודה או בתיק?

חוליו אינה מטפלת בבקשות לציוד חריג.

מהי טיסת שכר?

טיסות שכר הן טיסות הנרכשות ע"י ספקי תיירות שונים, כשהן יכולות להשתנות בזמני הטיסה, חברת התעופה ושדה התעופה, ואינן כוללות אוכל והושבה.

האם ניתן לבצע הזמנה לכרטיס טיסה הלוך - חזור ולהשתמש רק בכיוון אחד?

ניתן לבצע הזמנה ולהשתמש בטיסת ההלוך בלבד. חשוב להבין שאין החזר כספי על טיסת החזור שלא מומשה. אם רוצים לממש רק את החזור, יש לברר מול מח' שירות הלקוחות של חוליו בטרם ביצוע ההזמנה באם אפשרי.

אם אני מתגורר בחו"ל ומעוניין בכרטיס הלוך ושוב?

בפעם האחרונה שבדקנו חוליו עדיין יושבת בארץ, ולכן הטיסות שלנו ממריאות מישראל ונוחתות בישראל.

האם ההזמנת טיסה לחו"ל כוללת הזמנת מלון?

לא להגזים! רכשתם כרטיס טיסה במחיר מטורף וחשבתם שתקבלו גם מלון? אנחנו מפנקים אבל לא עד כדי כך 😊 הזמנת כרטיס טיסה כוללת את הטיסה בלבד.

מה כוללת הזמנת מלון בישראל?

הזמנת מלון כוללת את שירותי המלון שמופיעים בשובר המלון בלבד.

האם המלון באישור מיידי מרגע ביצוע הזמנה?

הזמנת מלונות בארץ בחוליו היא בגדר “בקשה בלבד“, אלא אם צוין אחרת במפורש בפרטי ההזמנה.

האם המחיר כולל מע“מ?

המחיר כולל מע“מ כחוק, פרט למלונות באילת ששם המחיר פטור ממע“מ.

האם ניתן לשלם במלון?

לא, התשלום עבור החדרים הינו בחוליו בלבד.

הזמנתי חדר זוגי במלון, האם ניתן להבטיח מיטה זוגית/ מיטות נפרדות?

אין אפשרות להבטיח מיטה זוגית אפילו אם ביקשתם מראש, בעיקר כי זו החלטה הנתונה לשיקול דעתו של בית המלון בזמן אמת.

האם ניתן להזמין כניסה מוקדמת למלון / עזיבה מאוחרת מהמלון?

כניסה מוקדמת למלון או עזיבה מאוחרת מהמלון הנה בגדר בקשה בלבד אל מול המלון ישירות . חלק מהמלונות מציעים שירות זה בתשלום נוסף.

אנחנו שומרי שבת - האם אפשר להתחייב עזיבה בצאת שבת?

לכל מלון מדיניות משלו לגבי מועד העזיבה בשבת, בחלקם בקשה זו היא בתשלום נוסף.

האם ניתן לבטל הזמנה?

העסקאות בחוליו למלונות בארץ הן של הרגע האחרון ובד"כ פחות מ-7 ימים ממועד החופשה, ולכן אינן עומדות בחוק הגנת הצרכן וחלים עליהן דמי ביטול מלאים.

מה הנוהל לגבי שינוי של תאריך האירוח בבתי המלון?

לא ניתן לשנות את תאריכי האירוח.

מה שעות הכניסה למלון (צ'ק-אין) ויציאה מהמלון (צ'ק-אאוט)?

בדרך כלל קבלת חדרים הנה החל מהשעה 15:00 עזיבה מהמלון בשעה 11:00, אלא אם צוין אחרת.

האם ניתן לבקש בקשות מיוחדות?

כשתגיעו למלון תוכלו לבקש בקשות מיוחדות כמו עלי ורד לתמונה באינסטוש, או בלונים ליומולדת.

האם ניתן לשדרג את החדר והאם מדובר בתוספת תשלום או שבגדר בקשה בלבד?

ההזמנה שסגרתם היא לפי סוג החדר שהוזמן. שדרוג, אם מתאפשר, מתבצע אל מול המלון בתוספת תשלום.

מה הגיל המקסימלי לתינוק?

תינוק הינו ילד עד גיל שנתיים במועד קבלת החדרים.

מה המדיניות של עריסה במלונות לתינוקות?

בהזמנה עם תינוק המלון ידאג ללול בחדר. במידה ולא, ניתן לבקש מהקבלה במלון ביום ההגעה.

מה הם גילאי ילד?

גיל ילד הינו מגיל שנתיים ועד גיל 12 אלא אם צויין אחרת, כשילדים מעל גיל 12 נחשבים כמבוגרים.

האם כניסה לספא ללא עלות?

לכל מלון המדיניות שלו, כשבדר"כ הכניסה לספא כרוכה בתשלום.

מתי יהיו כרטיסים למופע של ... ?

בחוליו מה שרואים הוא מה שקיים כרגע. כל יום וכל שעה מתעדכנים הצגות ומופעים חדשים, אז תפעילו התראות וכנסו להתעדכן.

אני רוצה להזמין לעוד חודש כרטיס למופע - אפשר?

כבר הפנמתם שחוליו זה עניין של ספונטניים לא? אנחנו מתמחים בהצעות של הצגות ומופעים לימים הקרובים בלבד. עוד חודש אלוהים גדול מה שנקרא! מוזמנים לבקר אותנו שוב מתי שתרצו, ובטוחים שתמצאו הופעה מדליקה או הצגה שווה שתוכלו להזמין במחירי חוליו.

הזמנתי כרטיסים למופע, איפה הם ימתינו לי?

הכרטיסים ימתינו לכם בקופות המופע. יש להגיע חצי שעה לפני מועד תחילת המופע כדי לאסוף את אותם.

האם ניתן לבטל כרטיס שהזמנתי למופע?

בחוליו אתם מזמינים כרטיסים ברגע האחרון, ובדיוק בגלל זה מועד קבלת השירות הנו פחות מ-7 ימי עסקים, מה שאומר שחוק הגנת הצרכן אינו תקף בהזמנות אלו ולא ניתן לקבל החזר.

לא קיבלתי את הכרטיסים במייל, מה עושים?

אל המייל יגיע לכם אישור הזמנה והקבלה בלבד. הכרטיסים ימתינו לכם בקופות המופע.

איזה מקומות נקבל והאם ניתן לבחור אותם?

בגלל שההזמנה היא רגע האחרון, אנחנו לא יכולים להתחייב מראש היכן תשבו. ההושבה מתבצעת בהתאם לזמינות המקומות באירוע ועל פי שיקול דעת המפיק. בחלק מהמופעים ההושבה אינה מסומנת והינה על פי סדר ההגעה.

האם נשב יחד?

אם הזמנתם זוג כרטיסים תשבו יחד, ואם יותר אז נעשה גם מאמצים, אבל אל תתפסו אותנו במילה.

האם מספר הכרטיסים שמוקצים לאירוע יכול להשתנות?

ברור, ובדיוק בגלל זה כדאי לכם להזדרז ולהזמין.

האם ניתן לבצע הזמנות באמצעות נציג טלפוני?

השקענו כל כך יפה בשביל שתהליך הרכישה יהיה קלי קלות, אז כמה קליקים ויש לכם כרטיסים לאחלה מופע בכלום כסף. ההזמנות הינן באפליקציה ובאתר בלבד.

קיבלתי הודעה שלא ניתן להשלים את ההזמנה ושהספק סגר את המוצר, מה זה אומר?

במקרה כזה לא התקבלה הזמנה ולא חויבתם, בגלל שאזלו המקומות אצל הספק. אבל היי! זה לא הסוף... יש לנו עוד מלא מופיעים להציע.