כרטיסי הטיסה נשלחים לכתובת המייל אשר הוזנה בהזמנה בסמוך למועד הטיסה. אין צורך לשלוח לנו מייל בעניין. הכרטיסים יכולים להגיע גם ממש כמה שעות לפני ההמראה. ספקים אחדים מאפשרים לאסוף את הכרטיסים בשדה התעופה. במידה וכן, זה יצוין בהערות שבאישור ההזמנה שקיבלתם למייל.
רוב הטיסות בחוליו הינן טיסות ברגע האחרון ומועד קבלת השירות הינו מתחת ל 7 ימים, כך שחוק הגנת הצרכן אינו תקף בהזמנות אלו, ולכן לא ניתן לקבל החזר. בהזמנות שמועד יציאתן מעל 7 ימים ממועד קבלת האישור על ההזמנה (לא כולל ימי מנוחה) והן עומדות תחת “חוק הגנת הצרכן” ניתן לפנות אלינו במייל info@hulyo.co.il כדי לברר על ביטול הטיסה
די נו, בכל זאת אנחנו לא בשנות ה-90. אל תעשו בושות! ההזמנות הינן באפליקציה ובאתר בלבד - כמה קליקים ויש לכם הזמנה.
חוליו נולדה מספונטניות, ובדיוק בגלל זה אנחנו מתמחים בהצעות של טיסות עם מועד של עד 7 ימים קדימה. בכל זאת לחוצים על עוד חודש?! בטוחים שתמצאו יעד שווה גם בפעם הבאה שתכנסו 😊
חוליו מסדרת אתכם עם טיסות ברגע האחרון במחירים בלעדיים. כל דיל חדש שמגיע אלינו עולה לאתר ולאפליקציה תוך דקות, כך שגם אם לא מצאתם את היעד שחיפשתם כדאי לבדוק במועד מאוחר יותר. אז נכון, אנחנו אוהבים להפתיע, אבל אפילו אנחנו לא יכולים לדעת אילו הצעות מטורפות יעלו מדי יום ואפילו מדי שעה! עצה שלנו – תפעילו התראות ותבקרו אותנו מדי יום (או אפילו שעה לאובססיביים כמונו) 😉
כל הטיסות בחוליו הינן טיסות ללא יכולת שינוי של מועד הטיסה (תאריך או שעה). תאמינו שאנחנו עושים הכל כדי שתיהנו ממבחר תאריכים למגוון יעדים, ובדיוק בגלל זה שווה לכם להתגמש.
במקרה שלא הייתם מהירים מספיק, לא התקבלה הזמנה ולא חויבתם. כפי הנראה אזלו המקומות אצל הספק, כי מה שטוב עף מהר.
כבר הלכתם לבדוק כמה עולה טרולי אה?! בחלק גדול מהטיסות המוצעות בחוליו, תמצאו שהמחיר כולל כבודה ותיק יד, אבל יחד עם זאת לאור השינויים במדיניות הכבודה של חברות התעופה, ייתכנו טיסות ללא כבודה בכלל. אנו מציינים את מדיניות הכבודה לכל טיסה וטיסה כבר בפרטים שלה באתר ובאפליקציה, כך שתוכלו לדעת מראש כמה לארוז, וכמה מקום להשאיר לשקיות של זארה.
ניתן לשלם בחוליו בכל כרטיס אשראי ישראלי, למעט כרטיס אשראי נטען וכרטיס אשראי תייר.
החיוב בחוליו הינו בשקלים.
בוודאי! החשבונית מצורפת למייל אישור ההזמנה שלכם. לא קיבלתם את החשבונית? שלחו מייל בציון מס' ההזמנה לכתובת: info@hulyo.co.il ואנחנו נדאג לשלוח את החשבונית
בחוליו לא מחרטטים אתכם! מה שמופיע זה מה שתשלמו, כשהמחיר בסיום תהליך ההזמנה הוא סופי וכולל בתוכו גם את המיסים.
ניתן לשלם בעסקת תשלומים מעל סכום מסויים ברכישת טיסה ומלונות בישראל. על עסקת תשלומים מתווספת עמלה. את הפרטים המלאים וגובה העמלה ניתן לקרוא בתקנון.
כל הזמנה שאישרנו לכם, מקבלת מספר אישור שנשלח אליכם בסמס ובמייל לכתובת המייל המצוינת בהזמנה.
על כרטיס הטיסה שקיבלתם מצוין מאיזה טרמינל היא יוצאת. במידה ולא מופיע המידה , יש לבדוק באתר שדה התעופה - http://bit.ly/2qWTCwV
כבודת תינוק כוללת טיולון בלבד, כשהמסירה היא בעלייה למטוס.
כל אדם חייב בכרטיס. תינוק עד גיל שנתיים מחויב בכרטיס בד"כ בעלות נמוכה יותר לפי דרישת חברת התעופה ו/או הספק, ובכל מקרה אינו מקבל מושב עצמאי אלא יושב על ברכי הוריו.
על פי דרישת חברות התעופה נשים בהריון החל מהשבוע ה-24 חייבות להתייצב לטיסה כשבידן אישור באנגלית מרופא נשים, המאשר כי ההיריון תקין ואין מניעה מלטוס. החל משבוע 32 חל איסור לטוס.
מומלץ להזמין ביטוח נסיעות ישר אחרי ביצוע ההזמנה.
חברות התעופה בד"כ משתדלות להושיב יחדיו, אך יחד עם זאת לא ניתן להבטיח הושבה צמודה.
יש להגיע לשדה התעופה לפחות 3 שעות לפני מועד ההמראה.
אתם לא בעניין של לקבל ברקס בדלפק נכון? אז תדאגו שהדרכון יהיה בתוקף של 6 חודשים לפחות מיום החזרה לארץ, וגם תבדקו את ההנחיות בהתאם לארץ היעד.
פרטי הטיסה, לרבות חברת התעופה, מופיעים בפרטי ההזמנה באפליקציה ובאתר.
אישרור הטיסה הינו בדיקה ששעת הטיסה לא השתנתה יש לבדוק אל מול אתר רשות שדות התעופה (באזור נחיתות) - http://bit.ly/2qWTCwV
שעות הפעילות של שירות הלקוחות הינן בימים א' – ה' 09:00-16:00 (למעט מענה למקרים דחופים). שימו לב, לא יינתן מענה בימי ש' וחג. על מנת לקבל שירות יש לשלוח מייל ל info@hulyo.co.il ונענה בהקדם האפשרי.
בחוליו אין אפשרות לשלוח התראות נקודתיות על יעד מסוים, וגם בתכלס זה הכי משעמם! אין יותר כיף ומלגלול ולראות את כל היעדים המהממים ואז ולהחליט ברגע האחרון. אולי עוד תפתיעו את עצמכם ותחליטו לעקוץ יעד אחר שלא חשבתם עליו.
חוליו אינה מטפלת בבקשות לציוד חריג.
טיסות שכר הן טיסות הנרכשות ע"י ספקי תיירות שונים, כשהן יכולות להשתנות בזמני הטיסה, חברת התעופה ושדה התעופה, ואינן כוללות אוכל והושבה.
ניתן לבצע הזמנה ולהשתמש בטיסת ההלוך בלבד. חשוב להבין שאין החזר כספי על טיסת החזור שלא מומשה. אם רוצים לממש רק את החזור, יש לברר מול מח' שירות הלקוחות של חוליו בטרם ביצוע ההזמנה באם אפשרי.
בפעם האחרונה שבדקנו חוליו עדיין יושבת בארץ, ולכן הטיסות שלנו ממריאות מישראל ונוחתות בישראל.
לא להגזים! רכשתם כרטיס טיסה במחיר מטורף וחשבתם שתקבלו גם מלון? אנחנו מפנקים אבל לא עד כדי כך 😊 הזמנת כרטיס טיסה כוללת את הטיסה בלבד.
הזמנת מלון כוללת את שירותי המלון שמופיעים בשובר המלון בלבד.
הזמנת מלונות בארץ בחוליו היא בגדר “בקשה בלבד“, אלא אם צוין אחרת במפורש בפרטי ההזמנה.
המחיר כולל מע“מ כחוק, פרט למלונות באילת ששם המחיר פטור ממע“מ.
לא, התשלום עבור החדרים הינו בחוליו בלבד.
אין אפשרות להבטיח מיטה זוגית אפילו אם ביקשתם מראש, בעיקר כי זו החלטה הנתונה לשיקול דעתו של בית המלון בזמן אמת.
כניסה מוקדמת למלון או עזיבה מאוחרת מהמלון הנה בגדר בקשה בלבד אל מול המלון ישירות . חלק מהמלונות מציעים שירות זה בתשלום נוסף.
לכל מלון מדיניות משלו לגבי מועד העזיבה בשבת, בחלקם בקשה זו היא בתשלום נוסף.
העסקאות בחוליו למלונות בארץ הן של הרגע האחרון ובד"כ פחות מ-7 ימים ממועד החופשה, ולכן אינן עומדות בחוק הגנת הצרכן וחלים עליהן דמי ביטול מלאים.
לא ניתן לשנות את תאריכי האירוח.
בדרך כלל קבלת חדרים הנה החל מהשעה 15:00 עזיבה מהמלון בשעה 11:00, אלא אם צוין אחרת.
כשתגיעו למלון תוכלו לבקש בקשות מיוחדות כמו עלי ורד לתמונה באינסטוש, או בלונים ליומולדת.
ההזמנה שסגרתם היא לפי סוג החדר שהוזמן. שדרוג, אם מתאפשר, מתבצע אל מול המלון בתוספת תשלום.
תינוק הינו ילד עד גיל שנתיים במועד קבלת החדרים.
בהזמנה עם תינוק המלון ידאג ללול בחדר. במידה ולא, ניתן לבקש מהקבלה במלון ביום ההגעה.
גיל ילד הינו מגיל שנתיים ועד גיל 12 אלא אם צויין אחרת, כשילדים מעל גיל 12 נחשבים כמבוגרים.
לכל מלון המדיניות שלו, כשבדר"כ הכניסה לספא כרוכה בתשלום.
בחוליו מה שרואים הוא מה שקיים כרגע. כל יום וכל שעה מתעדכנים הצגות ומופעים חדשים, אז תפעילו התראות וכנסו להתעדכן.
כבר הפנמתם שחוליו זה עניין של ספונטניים לא? אנחנו מתמחים בהצעות של הצגות ומופעים לימים הקרובים בלבד. עוד חודש אלוהים גדול מה שנקרא! מוזמנים לבקר אותנו שוב מתי שתרצו, ובטוחים שתמצאו הופעה מדליקה או הצגה שווה שתוכלו להזמין במחירי חוליו.
הכרטיסים ימתינו לכם בקופות המופע. יש להגיע חצי שעה לפני מועד תחילת המופע כדי לאסוף את אותם.
בחוליו אתם מזמינים כרטיסים ברגע האחרון, ובדיוק בגלל זה מועד קבלת השירות הנו פחות מ-7 ימי עסקים, מה שאומר שחוק הגנת הצרכן אינו תקף בהזמנות אלו ולא ניתן לקבל החזר.
אל המייל יגיע לכם אישור הזמנה והקבלה בלבד. הכרטיסים ימתינו לכם בקופות המופע.
בגלל שההזמנה היא רגע האחרון, אנחנו לא יכולים להתחייב מראש היכן תשבו. ההושבה מתבצעת בהתאם לזמינות המקומות באירוע ועל פי שיקול דעת המפיק. בחלק מהמופעים ההושבה אינה מסומנת והינה על פי סדר ההגעה.
אם הזמנתם זוג כרטיסים תשבו יחד, ואם יותר אז נעשה גם מאמצים, אבל אל תתפסו אותנו במילה.
ברור, ובדיוק בגלל זה כדאי לכם להזדרז ולהזמין.
השקענו כל כך יפה בשביל שתהליך הרכישה יהיה קלי קלות, אז כמה קליקים ויש לכם כרטיסים לאחלה מופע בכלום כסף. ההזמנות הינן באפליקציה ובאתר בלבד.
במקרה כזה לא התקבלה הזמנה ולא חויבתם, בגלל שאזלו המקומות אצל הספק. אבל היי! זה לא הסוף... יש לנו עוד מלא מופיעים להציע.